Sve je pošlo zlo otkad nismo zajedno
A rintam ceo dan jer moj auto ima kvar
Težak mi je posao i nemam vremena
Neka neko drugi vozi da ga ne slupam

Hajde! Bez tebe stalno venem
Hajde! I ne mogu da krenem
Hajde! I nemam vremena
Neka neko drugi vozi da ga ne slupam

Sve je pošlo zlo od kako sam bez tebe
Svake noći ležem i mislim na tebe
Svaki put telefon zvuči kao grom
Neki čudak zove zove, traži aerodrom

Hajde! Od kako sam bez tebe
Hajde! I mislim na tebe
Hajde! Telefon kao grrrrrrr
Neki čudak zove zove, trazi aerodrom

Sve je pošlo zlo, bez tebe nije lako
I moram da te vidim, kod mene nema ako
Sada činim sve da obnovimo spoj
Ti si samo moja, bio ja sam samo tvoj

Hajde! Bez tebe nije lako
Hajde! Kod mene nema ako
Hajde! Da obnovimo spoj
A ti si samo moja, bio ja sam samo tvoj

Jer ti si samo moja
Ja sam samo tvoj

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail