To je stara priča
bila lepa Vera
Bio je preko Drine most
Sada je teško da se setim
Sada je teško da se setim baš svega
I kako se zvao on

Kao Balkan je lep
Ali srce mu je bilo hladno kao hladan kamen

A gde si Vera ti
a gde si sada ti

A Vera, a Vera
Vera zna
Kako je tako jasno vidim i znam
Kako da tako jako sve osećam
i zašto

Kao Balkan je lep
Ali srce mu je bilo hladno kao hladan kamen

A šta smo sada mi
a ko smo sada mi
Pokaži
ja ne znam, pokaži mi
Da l’ si samo Vera
ti Vera iz sna
moja Vera

Kao Balkan je lep
Ali srce mu je bilo hladno kao hladan kamen

Ja ovu priču znam, hej
ova priča
nije priča
nije san
sve bih dao samo kad bih znao kakav je kraj
i u priči ko sam ja
i ono hladno kameno srce
ono hladno kameno srce
želim da ga se setim
ko je on
kao Balkan je lep
i ovo kažu bilo je nekada davno
a sve je isto ko sad

Vera, Vera
Vera, Vera
moja Vera, Vera zna
da te tražim ne znam gde
da te nađem ne znam gde
Vera iz sna

On je bio jako lep
Ali srce mu je bilo hladno kao hladan kamen
Kao Balkan je lep
Ali srce mu je bilo hladno kao hladan kamen
Kao Balkan je lep

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail