Ja te dugo pratim
Ti si nervozna
Mirišem ti kosu
la, la, la

Da li hoćeš samo da me pogledaš bar
Samo da me vidiš
la, la, la

Ja zbog tebe nisam više normalan, ne
Hoću da te pazim
Tabane ti mazim
la, la, la

Ja sam takav lik
Kao sa Meseca
Nemoj da se bojiš
nisam opasan

Sve zbog tebe
Sve zbog tebe
Zbog tebe
Ja sam takav
Ja sam lud
zbog tebe
Stvarno nisam sam

Da li možeš malo da mi dozvoliš
Bliže da ti priđem
Ruku da ti ližem
la, la, la

Ne mogu da mislim
Kad na tebe pomislim
Ti si kao bomba
i to je kraj

Zato veruj
Prava reč je dovoljna
Veruj
dovoljna
Zato veruj
Prava reč je dovoljna
halo, halo, halo
a ti se ne javljaš

Sve zbog tebe
Sve zbog tebe
Zbog tebe
Ja sam takav
Ja sam lud
zbog tebe
Stvarno nisam sam

Ja te dugo pratim
Ti si malo nervozna
Mirišem ti kosu
la, la, la

Da li hoćeš samo da me vidiš
Samo da me vidiš
la, la, la

Zato veruj
Prava reč je dovoljna
Veruj
dovoljna
Zato veruj
Prava reč je dovoljna
halo, halo, halo, halo, halo
a ti se ne javljaš

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail