Zašto misliš da sam lud
bio sam ti samo drug
lagala si sebe
s kim si sad
kada prošlo je sve
tu sam ti samo ja
Ja volim da se ljubim
kao i ti
što malo ko zna
ostadoh samo ja

Ako pitaš ko je kriv
vetar duva
bilo ti je glupo
šta ti je sad
kada prošlo je sve
tu sam ti samo ja
Ja volim da se ljubim
kao i ti
što malo ko zna
tu sam ti samo samo ja

Možda sam lud
možda lud
što volim da si opet tu
samo dan ili dva
možda sam lud
možda lud
ja osećam da to je sad
to je sad
pa ko zna kad

Ako pitaš ko je kriv
ako pitaš to
vetar duva
bilo ti je glupo
šta ti je sad
kada prošlo je sve
tu sam ti samo ja
Ja volim da se ljubim
kao i ti
što malo ko zna
tu sam ti samo samo ja

Možda sam lud
možda lud
što volim da si opet tu
samo dan ili dva
možda sam lud
možda lud
ja osećam da to je sad
to je sad
pa ko zna kad

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail