Nešto mi kaže čuvaj se
nije za tebe ne, ne
nije za tebe ne
okreni se
kad si mali i sam
kad si dete ti znaš

Neko me zove nije ona
ne, ne
ne, nije one, ne
ne, ne
znam da si tu negde tu
vidim, tražiš me
ne mogu, zoveš me
čujem...

Tu si čujem te lepo kako dišeš
kako dišeš tu kraj mene
ti znaš ćutaću o svemu
ti znaš da ćutaću o svemu
ti znaš, znaš me kako dišem
kako dišem kraj tebe
da li sve kada prestaje počinje
da li sve sada prestaje

Neko me zove nije ona
ne, ne
ne, nije one, ne
ne, ne
znam da si tu negde tu
čujem tvoj glas, zoveš me
ne mogu
a ja se sećam i vidim te

Tu si čujem te lepo kako dišeš
kako dišeš tu kraj mene
ti znaš ćutaću o svemu
ti znaš da ćutaću o svemu
ti znaš, znaš me kako dišem
kako dišem kraj tebe
da li sve kada prestaje
počinje da li sve sada prestaje

Gde kaži mi gde si ti
kad znam lako ću početi

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail