Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Mi volimo ženske fine, našminkane, doterane
Uredno smo počešljani, obučeni, obuveni
Mi nosimo skupo perje, ispeglano, mirišljavo
Gnušamo se GSP-a, kolima se brže stiže

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Naše glave prazne jesu, ali ko još za to mari
Jer lova je najvažnija i drugo nas ne zanima
U Rimu se oblačimo i imamo Dajners karte
Krem društvo je naša klasa, svi ostali manje vrede

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Pankere ne podnosimo, ni smrdljive hipije
Mi sterilni možda jesmo, ali krivi za to nismo
Jer naše tate, naše mame parama nas zasipaju
I neka za nas drugi misle, mi sposobni za to nismo

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail