Dugo nisam vidio
Svoj rodni kraj
Proljeće je sada
Mene obuze sjeta

Ja ti pišem pismo stari
Prijatelju moj
Daj mi reci što ima novo
Sve mi reci što znaš

I dal još svirate
Noću pored rijeke
Sad je došlo lijepo vrijeme
Pjevate li one naše pjesme

Da li ponekad sretneš moju dragu
Jel još uvijek onako lijepa
Pita li za mene i dal me čeka
Piši mi sve

Jutrom kad se budim često
Tužan sam
Noći su moje duge
Pozdravi društvo i druge

Ja ti pišem pismo stari
Prijatelju moj
Daj mi reci što ima novo
Sve mi reci o njoj

I dal još svirate
Noću pored rijeke
Sad je došlo lijepo vrijeme
Pjevate li one naše pjesme

Da li ponekad sretneš moju dragu
Jel još uvijek onako lijepa
Pita li za mene i dal me čeka
I dal me čeka

Piši mi sve...
Piši mi sve...

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail