Ti me gledaš belo ispod obrva
A ja zurim u prazno
Daješ sve od sebe da ostanem
Nažalost ni pod razno

Jer ti si sve naše tajne
Drugim ljudima odao
A mene, mene si prodao
Jer ti si sve naše tajne
Drugim ljudima odao
A mene, mene si prodao

Šta još možeš da mi daš
Ako Boga znaš
Kad mi ne trebaš
Šta još možeš da mi daš
Ako Boga znaš
Kad mi ne trebaš

Ti i ja smo suprotni polovi
Mi smo sever i jug
Za tebe me vežu samo bolovi
Ne možeš mi biti ćak ni drug

Jer ti si sve moje tajne
Drugim ženama odao
A mene, mene si prodao
Jer ti si sve moje tajne
Drugim ženama odao
A mene, mene si prodao

Šta još možeš da mi daš
Ako Boga znaš
Kad mi ne trebaš
Šta još možeš da mi daš
Ako Boga znaš
Kad mi ne trebaš
Šta još možeš da mi daš
Ako Boga znaš
Kad mi ne trebaš

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail