I opet si pobedio
I opet me povredio
U glavi isti pritisak
Na desnom dlanu rđav znak

I opet si pobedio
I opet me povredio
U glavi isti pritisak
Na desnom dlanu rđav znak

Da li to ljubav pravi od nas slabiće
Il' ja to samo tako izgledam
Al' kad te sretnem meni treba piće
U oči da te pogledam

Da li to ljubav pravi od nas slabiće
Il' ja to samo tako izgledam
Al' kad te sretnem meni treba piće
U oči da te pogledam

I opet si me slomio
I ranu mi otvorio
Al' mislila sam, dobro je
I ništa se ne poznaje

I opet si me slomio
I ranu mi otvorio
Al' mislila sam, dobro je
I ništa se ne poznaje

Da li to ljubav pravi od nas slabiće
Il' ja to samo tako izgledam
Al' kad te sretnem meni treba piće
U oči da te pogledam

Da li to ljubav pravi od nas slabiće
Il' ja to samo tako izgledam
Al' kad te sretnem meni treba piće
U oči da te pogledam

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail