Sa one strane reke
gde vodi stari put za Novi Sad
sa one strane reke
gde vodi stari put za Novi Sad
ja živeo sam nekad
i zato često sanjam Donji grad

Tu preko puta Juge
je bila železnička stanica
a preko puta Juge
je bila Zemunska
železnička stanica
When the train
comes to the station
I got the suitcase
in my hand

Dok Dunav nosi mulj
na svakom prstu po žulj
i štim se kvari na gitari
tu je uvek bilo najbolje za blues
noćas su ovde svi
samo nedostaješ ti
dođi pokreni sve u meni
budi tu pre nego noć se završi

A dole kod fontane
Fender Bronco svirali su braća Joe
i bottleneck i usnjak
i svakog dana vežbali smo to
sa jednim momkom iz Banata
menj'o sam Gibsona za Strata
s koferom

Sa one strane reke
gde vodi stari put za Novi Sad
završava se Zemun
i uliva u Novi Beograd
tu živeo sam nekad
i zato često sanjam Donji grad

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail