Život je vremeplov kojim plovimo
od luke do luke kroz radosti i muke
teško je ostvariti snove
snovi su olakšanje
snovi su stanje kad nema više svesti
još samo u snu mogu sresti
svoga oca kog više nemam
i tebe, ljubavi, sto si me napustila
sanjam da daješ mi cvet svoje mladosti
u vlatima trave prolećne radosni sjaj

Možeš u snu videti sebe
bežati od svojih mana
jedino tu doživećeš ljubav
izgubljenu minulih dana

Ljubav, ah, ljubav je čarolija
koja te prati kroz ceo život, shvati
ona te čuva u njemu
uliva silu magičnu
kojom zračiš i nekom mnogo značiš
ljubav je lepša od sna
volim svog oca kog vise nemam
i tebe, ljubavi, što si me napustila
sanjam da daješ mi cvet svoje mladosti
u vlatima trave prolećne radosni sjaj

Možeš u snu videti sebe
bežati od svojih mana
jedino tu doživećeš ljubav
izgubljenu minulih dana

Zašto si tako daleka?
neće te odvesti u zaborav reka
koja je odvela mene

Sve u inat tom pakosnom danu
kad svako bira na koju će stranu

Možeš u snu videti sebe
bežati od sopstvenih mana
jedino tu doživećeš ljubav
izgubljenu minulih dana
davno...

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail