Ne sipaj mi nikad treću čašu
krenuću na put kroz sećanja
gde stare ljubavi, lovci i trgovci
igraju uzimanja, davanja

Mlad sam, da sreću kupujem
star sam, da opet putujem
stazom čiji kraj je kajanje
Mlad sam, da sreću kupujem
star sam, da opet putujem
stazom čiji kraj je kajanje

Ne sipaj mi nikad treću čašu
to je ključ za put u pakao
ne želim se više sećati
kada sam pevao i plakao

Mlad sam, da sreću kupujem
star sam, da opet putujem
stazom čiji kraj je kajanje
Mlad sam, da sreću kupujem
star sam, da opet putujem
stazom čiji kraj je kajanje

Bežim od kajanja, živim bez stajanja
kao voz bez zadnje stanice
priči o ljubavi kao i mudrosti
uvek fale zadnje stranice
u knjizi mojih dedova
sve je između redova
godine će same reći sve

Mlad sam, da sreću kupujem
star sam, da opet putujem
stazom čiji kraj je kajanje
Mlad sam, da sreću kupujem
star sam, da opet putujem
stazom čiji kraj je kajanje

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail