Sada pao sam na dno zbog ljubavi
svoj poraz proslavljam
zato sipaj taj otrov što leči i ne pitaj

Sada pao sam na dno o glavu mi se obilo
što u grehu s' tobom hteo sam da gorim
sada pao sam na dno koštalo me mnogo to
ništa manje koliko te i sad volim

Drhtim kao pas i umirem zbog nas
u lice pljunuo bih sebi
u carstvu poroka i lažnih drugova
ovo bezimeno lice bez nje gde bi

Srce ukradeno, telo ranjeno
plaćam cenu

Sada pao sam na dno o glavu mi se obilo
što u grehu s' tobom hteo sam da gorim
sada pao sam na dno koštalo me mnogo to
ništa manje koliko te i sad volim

Sada pao sam na dno o glavu mi se obilo
što u grehu s' tobom hteo sam da gorim
sada pao sam na dno koštalo me mnogo to
ništa manje koliko te i sad volim

Koliko je njih zbog tebe kao ja
sa litice života palo
jer ti si nagrada iz ruke đavola
nije ti do mene stalo čak nimalo

Srce ukradeno, telo ranjeno
plaćam cenu

Sada pao sam na dno o glavu mi se obilo
što u grehu s' tobom hteo sam da gorim
sada pao sam na dno koštalo me mnogo to
ništa manje koliko te i sad volim

Sada pao sam na dno o glavu mi se obilo
što u grehu s' tobom hteo sam da gorim
sada pao sam na dno koštalo me mnogo to
ništa manje koliko te i sad volim

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail