Polovnjače, opajdare secikese i jajare
sve bi htele krmače preko moje grbače
da vedre i oblače hleba preko pogače

Paraziti, štetočine samo zlo bi da počine
Sitne duše i smradovi pilićari i gadovi
da se dobro nahrane a mene da sahrane

Bez obzira i morala
Misle da sam ja budala

Ulizice, varalice
Pijavice i ubice

Ne zloupotrebljavaj moju dobrotu
Strpljenje i narav krotku
Strpljenje i narav krotku

Nećeš bre, sigurno biti u životu
Kad uzmem usranu motku
Kad uzmem usranu motku

Krpelji i smrdibube lažno grle, lažno ljube
Stoka koja ti otima čak i crno pod noktima
Bagra koja se pretvara puna laži i prevara

Polovnjače, opajdare secikese i jajare
sve bi htele krmače preko moje grbače
da vedre i oblače hleba preko pogače

Bez obzira i morala
Misle da sam ja budala
Posežu prljavom rukom
u stečeno teškom mukom

Ne zloupotrebljavaj moju dobrotu
Strpljenje i narav krotku
Strpljenje i narav krotku

Nećeš bre, sigurno biti u životu
Kad uzmem usranu motku
Kad uzmem usranu motku

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail