Ravnodušan prema plaču obožavam ilovaču
Gotova je moja muka pa se smejem iz sanduka
Oko mene su ustvari licemeri i govnari
Svako mi za dušu pije a znam, lažu drkadžije
Svako ko je tu plakao poslao bi me u pakao

Ravnodušan prema plaču i konačno sasvim sam
Obožavam ilovaču ne može mi ništa šljam

A gore mi pevaju popovi i nasleđuju me lopovi
Šapuću samozvani proroci ''Upropastiše ga poroci''
Dok izjavljuju saučešće pljuju po meni sve češće i žešće
Na glavu mi stavljaju lovore drže mi posmrtne govore
Stoka što laže kako zine preuveličava moje vrline

Ravnodušan prema plaču i konačno sasvim sam
Obožavam ilovaču ne može mi ništa šljam

Možda nema ko da plače pa plaćaju narikače
Mnogo sveta, divan sprovod za pijanku sjajan povod
Ko u svakom dobrom vicu sreća je na svakom licu
Grobar čeka napojnicu još po jedna za ubicu
Za presrećnu porodicu i veselu udovicu

Ravnodušan prema plaču i konačno sasvim sam
Obožavam ilovaču ne može mi ništa šljam

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail