Velika je to planina
taj se lanac zove Andi
(zove se Andi)
pun je plantaža kokaina
i sedišta narko bandi
(svih narko bandi)

A tržišta je svetskog bio car
slavni Pablo Eskobar
(za belu stvar)
sada više nema ništa
ni života ni tržišta
(bio je car)

A pisao sam ja kartelu
da mi daju bar parcelu
od koke tu na maloj njivi
sasvim pristojno se živi

Dobar prinos
krupan iznos
dobra berba
lelek Serba

A ja sam dobar, ja sam fin
ne koristim kokain
(jer ja sam fin)
ma ne, ja nisam narko bos
ne šmrčem jer čuvam nos
(ja čuvam nos)

Evo Morales i Ugo Čavez
sa Amerikom neće savez
(nikakav savez)
jer ko je lud da pusti stoku
da uništi biljku koku
(tu biljku koku)

A pisao sam ja kartelu
da mi daju bar parcelu
od koke tu na maloj njivi
sasvim pristojno se živi

Dobar prinos
krupan iznos
dobra berba
lelek Serba

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail