Sagradiću grad
velik kao čitav svijet
naslikaću sliku tvoju
bijelu kao dan

Misliću na tvoje oči
dok mi tuga sudbu toči
u srce moje, bunar bez dna

Jedini Bog u koga vjerujem ja
to si ti, draga, i tvoja oka dva
jedini Bog koga ljubim ja
to si ti, draga, i tvoja oka dva

Sagradiću grad
velik kao čitav svijet
pretvoriću nebo
u plavi cvijet

Misliću na tvoje oči
moliću se svake noći
svijet u kojem živim
stvorila si ti

Jedini Bog u koga vjerujem ja
to si ti, draga, i tvoja oka dva
jedini Bog koga ljubim ja
to si ti, draga, i tvoja oka dva

Sagradiću grad
velik kao čitav svijet
naslikaću sliku tvoju
bijelu kao dan

Misliću na tvoje oči
dok mi tuga sudbu toči
u srce moje, bunar bez dna

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail