Mislim da je krajni rok da promene stvari tok
red bi bio da i nama krene

Pitao sam naučnike čarobnjake i lekare
dal' imaju odgovor za mene

Vodio ih sve na pice konstutovo Tarabiće
i preturao razne knjige stare

I ako je bio smor nisam naš’o odgovor
što se ovde dole stvari kvare

Radio sam mnogo šta penjo sam se na CK
i pevao pesmu protiv maleri

I u čudnim novinama čitao sam godinama
da je reč o kletvi i o zaveri

Ako hoćeš zdravlje, sreću i da stvari dobro idu
kada dođe do ozbiljnog zapleta ti pozovi Majka Vidu

Padaj kišo, keve ti nek se zemlja natopi
od sledeće godine svi će biti bogati

Bela kuća kraj CSE-a tamo Majka Vida peva
pitao sam njenog Stevu da zamoli nešto kevu

Da zapeva, zamoli je da razbije čarolije
Majka Vido, pusti glas i od svega spasi nas

Upucala ogledala stakla svuda popadala
jake munje sevale

Doletele noćne ptice noćne ptice pevačice
samo meni pevale

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail