Ja imam druga taksistu iz ranih sedamdesetih
što odavno su iza nas niz ulice Beograda
do nesvrstane Indije vozio je Magic Bus

Kad nosim Telekaster on javi se na taster
i kaže da se ne vozim s njim u gepeku subwooferi
pa nestaju mi kuferi od velike boce za plin

Često zovem taksi kad mi treba taksi
mala zvezda taksi (funky, funky) često zovem taksi

On ne radi danju jer nije u stanju
danju ko vampir gubi moć do granice jutra
otpočinje sutra a onda svima laku noć

Da krenemo od kvake on sluša samo trake
i voli Sly & Family Stone (come on) ja nisam u bedaku
pa ulazim u žvaku prelazim na prijateljski ton

Fanki taksi, može malo jače bas?
Probaćemo fanki taksi, može, samo dodaj gas
(slušaj ovo) Fanki taksi, može malo jače bas?
Probaćemo fanki taksi, neko vozi iza nas

Hajde zovi fanki taksi, idemo u grad
Kuda vozi fanki taksi?
Vozi me na most! Vozi me na most!

Upali motore i ostale fore
i zgazi sirenu da rasteraš mačore
A onda se veži jer idemo gore do zore

A u zoru zaspim... i sanjam da kasnim
Pa mi treba taksi... da me spusti sasvim

Kad je igr'o Levy Bird kad je Kastro bio tvrd, kad su prvi ljudi sleteli na mesec
To je bilo vreme ono kad je bila Marilyn Monroe, a ne noćne žene od 1 do 10

Jutro se plavi dole na Savi još malo će sunce na istoku pući
Lagano mi staje oluja u glavi ma pusti još jednom i vozi me kući

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail