Šta učini crni gavrane, gavrane
vidim da draga vara me, vara me
Šta učini crni gavrane, gavrane
vidim da draga vara me, vara me

Noge su moje umorne, umorne
oči su moje sklopljene, sklopljene
Šta učini moja rođena, rođena
hej biće srče do kolena

Šta učini beli javore, javore
što uradi ono najgore, najgore
Šta učini beli javore, javore
što uradi ono najgore, najgore

Noge su moje umorne, umorne
oči su moje sklopljene, sklopljene
Šta učini moja rođena, rođena
hej biće srče do kolena

Šta učini plavi Jadrane, Jadrane
nek moja draga u tebi nestane
Šta učini plavi Jadrane, Jadrane
nek moja draga nestane

Noge su moje umorne, umorne
oči su moje sklopljene, sklopljene
Šta učini moja rođena, rođena
hej biće srče do kolena

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail