O jesi li to ti
žena pred kojom kleče svi
al' rekoh nećeš uspeti
za mnom ćeš žaliti u bedi stariti
od tvoga tako lepog lica
neće ostati ni senka
a ti čuda gle, lepša nego pre

A ja čaše bacam
po kafani krvarim
tražim zid
da glavom udarim

Napred, nazad, nemam gde
lična karta prazna je
samo tvoja slika stoji tu
da jednom kad umrem
po njoj me poznaju

O jesi li to ti
srećna u novoj ljubavi
al' rekoh nećeš uspeti
da me zaboraviš, da ćeš poludeti
i da će posle mene
ostati bar trag na tvome telu
a ti čuda gle jača nego pre

A ja čaše bacam
po kafani krvarim
tražim zid
da glavom udarim

Napred, nazad, nemam gde
lična karta prazna je
samo tvoja slika stoji tu
da jednom kad umrem
po njoj me poznaju

Jesi li to ti stara ljubavi
šta li ti se posle mene to dogodilo
dal' si sretnija il' pametnija
šta li te je posle mene preporodilo

A ja čaše bacam
po kafani krvarim
tražim zid
da glavom udarim

Napred, nazad, nemam gde
lična karta prazna je
samo tvoja slika stoji tu
da jednom kad umrem
po njoj me poznaju

Napred, nazad, nemam gde
lična karta prazna je
samo tvoja slika stoji tu
da jednom kad umrem
po njoj me poznaju

1 komentar(a):

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail