Imate li dušu, tamburaši
nisu svake pjesme za sve sate
imate li neke što bi mogle
i godine prošle da mi vrate

Ženiću se još sto puta
kad već nazad nemam puta
kad ne mogu mladost vratiti
napiću se još sto puta
nek mi duša večno luta
svako svoje mora platiti

Ženiću se još sto puta
kad već nazad nemam puta
kad ne mogu mladost vratiti
napiću se još sto puta
nek mi duša večno luta
svako svoje mora platiti

Imate li pesmu, tamburaši
koja ume da zavara tugu
da me izda i okrene leđa
godinama svom najboljem drugu

Ženiću se još sto puta
kad već nazad nemam puta
kad ne mogu mladost vratiti
napiću se još sto puta
nek mi duša večno luta
svako svoje mora platiti

Ženiću se još sto puta
kad već nazad nemam puta
kad ne mogu mladost vratiti
napiću se još sto puta
nek mi duša večno luta
svako svoje mora platiti

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail