S tobom sam zaigr'o ništa ili sve
i sve izgubio ostali mi snovi
I njih bih prodao ali nemam kome
još jednom, dušo, s tobom ja bih probao

I neka ništa nemam ako nemam tebe
probaću još jednom igraću u sebe
I sebe nek' izgubim a šta ću samom sebi
kad već nisam dobio i pripao tebi

Deset ruku gubim
samo da tebe ljubim
ostade još samo jedna
jednostavno da me nema

Deset ruku gubim
samo da tebe ljubim
ostade još samo jedna
jednostavno da me nema

Posle svega šta će biti meni nije važno
kad sve prođe i onako sve će biti lažno
S tobom neka drugi proba ja nemam sa čime
sve sam prod'o ostalo je samo moje ime

Deset ruku gubim
samo da tebe ljubim
ostade još samo jedna
jednostavno da me nema

Deset ruku gubim
samo da tebe ljubim
ostade još samo jedna
jednostavno da me nema

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail