(Ali na plantaži ne teče sve glatko gde god ima palminih plodova ima i pacova koji se njima hrane.
Ova berba je bogata ali ima dosta plodova koje su pacovi uništili a one koji nisu oglodali zagadili su svojom otrovnom pljuvačkom.
Koja je uloga sove?)

Prijatelju, prijatelju!
Prijatelju, prijatelju!
Marš u pizdu materinu

Kad primitivci uzjašu na vlast
ispada iz igre dostojanstvo i čast
jer kao govna kroz kanalizaciju
plivaju komunisti kroz privatizaciju
bivši generali kroz demokraciju
bivši pacifisti kroz mobilizaciju

Prijatelju, prijatelju
što si mi sinoć jebo ženu
dok sam bio na terenu

Pisalo je u novine da sam posto glumac
ako mi ne vjerujete idite u ku…
…ća mi se zapalila pokraj stare šupe
u kojoj je moja baba obrisala du…
…gme mi se otkačilo sa starog kaputa
šila ga cura lička otpala joj pi…
…salo je u novine da sam posto glumac
ako mi ne vjerujete idite u kurac

Prijatelju, prijatelju
Prijatelju, prijatelju
Marš u pizdu materinu

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail