U Ljubljanu na svirku
Stigao sam vozom
Na peronu gužva
Ona je čekala

Dosađivali su putem
Klopom i ložom
Sav sam se topio
Pod njenim prstima

Rekla mi je
Slušaj mali moj Bosanac
Djevojčici svojoj
Daj sitno obećanje

Kulturan i fin
Sad bićeš kao stranac
Sad ko levac što ga pale
Čim pređe preko grane

Tu noć u Riju
Među staničnim
Radnicama i vojnicima
Častio sam nju
Nekim užasno bljutavim
Austrijskim vinima

Mojca, Mojca
Daj me poisti
Jer to hoću dobit
Aha, hajde bona

Mojca, Mojca
Ja sam ko i ti
Daj priđi da pri
Tebi prespim
Aha, misli ona

Šaputala je nježno
Mili moj Bosanac
Ima nešto u tvojoj
Priči o meraku

A ja ko mezimac
Što mu fali lanac
Te sam se noći
Izgubio u mraku
Ljubljanskom mraku

Mojca, Mojca
Daj me poisti
Mojca, Mojca
Ja sam ko i ti

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail