Danas sam dvadeset četiri
i svi kažu da tek sad
dolazi najbolje i ono pravo
život počinje sad
život počinje sad

Sve ono čemu se nadam
ostvarit će se sad
i cijeli svijet i bogatstvo me čeka
jer ja sam tako mlad
jer ja sam tako mlad

Reci ciganko sada ono
što u mome dlanu piše
kojim stazama treba prijeći
treba poći sad
i kako dugo će trajati taj san

Ljubav sam spoznao davno
rijetka je, iskrena i duga
nekad je ljepša kad se kupi
kad umre, ostane tuga
kad umre, ostane tuga

Volim jer ne znam da volim
i živim jer hoću da znam
koja će biti ona druga
i šta ću moći da joj dam
i šta ću moći da joj dam

Reci ciganko sada ono
što u mome dlanu piše
sve o ljubavi i o sreći
da l' ću biti sam il netko treći
će uništiti sve

Rekla je ciganka ono
što mi u dlanu piše
da radim što hoću, jer živim
sada i nikada više

Danas sam dvadeset pet
i svi kažu da tek sad
dolazi najbolje i ono pravo
život počinje sad
život počinje sad

I sve ono sto sam htio
i ovaj zemaljski raj
i ljubav i rane i žene i novci
izgubili su sjaj
izgubili su sjaj

Reci ciganko sada ono
što u mome dlanu piše
koje radosti, koje boli
nosi novi dan
i mom životu
da l' skoro bit će kraj
kraj

0 komentar(a):

Objavi komentar

Štampaj / konvertuj u PDF / pošalji mejlom ovaj post

Štampaj / PDF / E-mail